Regisseer de klantreis en zorg voor groei.

Een onderscheidende klantbeleving realiseren we samen.

Graag contact over de klantreis

Succesvolle klantreis bij 50+ top ondernemers.


Geen kansen missen?

Regisseer de klantreis.

Veel bedrijven missen veel kansen in het klantcontact. Ze weten niet precies wat ze moeten doen om de klanttevredenheid én loyaliteit door het dak te laten gaan. Als succesvolle ondernemer wil je alle kansen verzilveren. Maar hoe? Simpel.

Je wil de klantbeleving regisseren. Net als een film.
De 6⭐ klantreis is dé sleutel tot heel veel tevreden klanten, structureel meer omzet en loyaliteit.

Klaar om elke kans te verzilveren? Zullen we samen de excellente klantbeleving creëren?

OVER ONSDE EXCELLENTE KLANTBELEVING CREEREN

De impact van een succesvolle klantreis.


Een andere blik op je klantbeleving

"Met energie en bevlogenheid samen met de Business Blijmakers naar je eigen organisatie kijken. Blijf je doen wat je deed of ga je doen wat klanten blij maakt? Ze geven je een andere blik op de klantbeleving of misschien soms wel op het gebrek eraan. Zo waardevol."

Wolter Bos, Leurs Tuincentrum


Helaas is 6 sterren geven niet mogelijk

"Helaas is 6 sterren geven niet mogelijk, want daar gaan de Business Blijmakers altijd voor. Super inspirerend en LEUK om samen met de klantbeleving aan de slag te gaan. We kijken nu al uit naar het vervolg."

Stefan de Jong, eigenaar de Jong Reclame


Een aanrader voor iedere ondernemer

"Chantal is aanstekelijk enthousiast en weet je als geen ander mee te nemen in de klantbeleving. Echt een aanrader voor iedere ondernemer."

Elma Jobse, Customer Succes Manager


Verhoog de klanttevredenheid in 1 dag.

In 1 dag de klanttevredenheid door het dak dankzij de ultieme klantreis.

Met onze bewezen aanpak creëren we dé klantreis die van leads blije, trouwe klanten maakt en van klanten FANS. Je team verzilvert alle kansen en overtreft de verwachtingen van jullie klanten. Resultaat: meer werkplezier, meer omzet, loyale klanten en een groeiende business.

Ontdek hoe we samen - in 1 dag- jullie klanttevredenheid naar het hoogste niveau tillen.

VRIJBLIJVEND GESPREK KLANTTEVREDENHEID VERHOGEN

81% van de tevreden klanten komt terug. Bied een excellente klantbeleving.

Waarom je een 6⭐ klantreis wil.

Het lukt nog niet om de klantbeleving écht naar het volgende niveau te brengen. Maar het gaat goed met het bedrijf. Heeft het regisseren van de klantreis echt prioriteit?

De kosten van een negatieve klantbeleving liegen niet:

  • 68% van de klanten vertrekt omdat ze zich niet gewaardeerd voelen.
  • Nieuwe klanten werven kost 6-7x meer dan het behouden van klanten
  • Een negatieve ervaring wordt 9 x vaker gedeeld dan een positieve ervaring
  • Ontevreden klanten kosten veel geld, tijd en energie.

Minder kosten, meer blije klanten en lekker doorgroeien? Geef de 6⭐ klantreis prioriteit.

Blije klanten zorgen tot wel 28% meer omzet.

De resultaten van een 6⭐ klantreis


Gewoon nuchtere taal. Ik ben FAN!

De Business Blijmakers zijn super inspirerend op een heerlijke down-to-earth manier. Geen zweverig 'tsjakka' gedoe, maar gewone nuchtere taal en een praktische klantreis die ons helpt aan meer blije klanten. Ik ben FAN!

Mariëlle

Een blij team en nog meer blije klanten

"Doortastend en mega enthousiast helpen de Business Blijmakers bedrijven hun klantreis nog beter te maken. Het heeft ons een blij team en bovenal nog meer blije klanten opgeleverd!"

Ramon Bakker, oprichter de Dakvergroeners


Creatieve commerciële oplossingen

"Creatieve commerciële oplossingen voor zakelijke uitdagingen. Gebracht met enthousiasme en plezier!"

Judith van Kaathoven, (oud) Commercial Director Decor Son


De impact van een succesvolle klantreis

Jullie 6⭐ klantreis zorgt voor een onderscheidende klantbeleving en is dé tool om de klanttevredenheid en omzet te verhogen.

De resultaten:

  • Elke lead wordt een klant (maximale conversie)
  • Verhogen gemiddelde orderwaarde (besteding omhoog)
  • Klanten worden FANS! (klantretentie, bezoekfrequentie én meer klanten)
  • Structureel meer omzet, meer klanten én meer plezier.

5x hogere bestedingen door klanten die écht goede service ervaren.

Waarom een 6 sterren klantreis?

Goede service is tegenwoordig de standaard. Klanten verwachten 'gewoon' 5-sterrenservice. Met 5-sterrenservice creëer je een tevreden klant.

Maar, een tevreden klant betekent simpelweg dat je aan de verwachting hebt voldaan. Wat je wilt, is die verwachting nét een beetje overtreffen. Verras de klant, bied nét iets betere service dan de concurrentie en krijg écht blije en bovenal trouwe klanten.

Het resultaat? Blije klanten besteden meer, zijn loyaal en zorgen voor structurele groei. En, het écht blij maken van klanten geeft je team nog meer voldoening, trots en werkplezier.

Excellente service en optimale klanttevredenheid zorgen voor groei en een sterkere positie in de markt. Daarom creëren wij samen jullie 6⭐ klantreis.

GRAAG CONTACTWIJ WILLEN EEN 6⭐KLANTREIS

65% van alle nieuwe business komt door doorverwijzingen van blije klanten.

3 manieren om te werken aan jullie klantreis samen met de Business Blijmakers

Merk- en klantreis 3 daagse

Leg jullie DNA vast en creëer de beste klantbeleving in 3 dagen!

✅ 6⭐Masterplan: Jullie merk en onderscheidende salesstrategie op 3 A4-tjes.

Merkkompas: Jullie DNA, missie en merkwaardes op één A4.

Waardepropositie en USP's op één A4-tje.

6⭐Klantreis Structureel meer omzet, meer klanten én meer werkplezier dankzij de beste klantbeleving!

Kick-off om jullie 6⭐Masterplan in de praktijk te brengen :-)

✅ 3 workshops van 6 uur + 1 kick-off van 2 uur op locatie

✅De juiste doelgroep aanspreken

✅ Structureel meer goede klanten

✅ Structureel hogere bestedingen

✅Structureel meer blije en trouwe klanten

✅Praktisch. Resultaatgericht. Bewezen succesvol.

✅ Blije, betrokken teams, klanten worden FANS én structureel meer omzet.

Meer informatie over de 3-daagse


Klantreis in 1 dag

De beste salesstrategie is de beste klantbeleving. Regisseer de klantreis. De basis voor meer klanten, meer omzet en groei.

✅ Jullie unieke 6⭐ Klantreis in één dag

✅ 2 workshops van 3,5 uur op locatie.

Optionele kick-off om jullie 6⭐ klantreis in de praktijk te brengen :-)

✅ Onvergetelijkeklantbeleving
✅ Duidelijke méér waarde

✅ Structureel meer klanten (hogere conversie)

✅ Structureel meer klanten (hogere conversie)

✅ Structureel hogere bestedingen

✅Structureel meer verraste, blije en trouwe klanten

✅Praktisch. Resultaatgericht. Bewezen succesvol.

✅ Blije, betrokken teams, klanten worden FANS én meer omzet.

Meer informatie over de klantreis in 1 dag workshop

Inspiratie workshop 

Ontdek hoe je voor meer omzet zorgt, van klanten FANS maakt én voor nog meer werkplezier zorgt in deze leuke en praktische workshop.

✅ Lekkere dosis energie, inspiratie en concrete tools

✅ Ontdek hoe je van nog meer leads klanten maakt, klanten ver-leid met een totaaloplossing én hoe je zorgt voor een groeiende blije, loyale klantenkring!

✅ 1 inspiratie-workshop van ca 2 uur op locatie

✅ Creëer een onvergetelijke klantbeleving

✅Inspirerend. Praktisch. Heel leuk.

✅ Van klanten naar FANS

Meer informatie over de inspiratie workshop klantreis

Wat is een klantreis?

Een klantreis is de ervaring die een (potentiële) klant heeft met jullie sales- of serviceteam.

De totale klantreis is vaak langer. Wij 'zoomen' in op het klantcontact. Onze klantreis bestaat daarom uit dé 4 cruciale Moments of Truth. Tijdens deze momenten wil je het hart van je klant winnen.

1. Warm welkom — de eerste indruk die bepalend is voor het succes van het klantcontact. Juist in deze fase worden veel kansen gemist.

2. "Date” — Met zoveel mogelijk potentiële klanten de klik maken en de gunfactor creëren. Meer dates = meer klanten.

3. Flirten — het ontdekken van de échte klantbehoefte, waardoor je de perfecte oplossing kunt bieden en de klant volledig ontzorgt = klanten blij maken en de besteding verhogen.

4. WOW! De verwachting overtreffen en de klant verrassen, zodat klanten trouwe klanten en FANS worden.

Regisseer de klantreis. Optimaliseer de klantbeleving én resultaten.

GRAAG KENNIS MAKEN WIJ WILLEN EEN 6⭐KLANTREIS

De resultaten van een succesvolle klantreis

GROEI

Tot wel 28% meer omzet, dankzij meer klanten en hogere bestedingen.

BLIJE KLANTEN

Blije klanten besteden tot wel 5x meer dankzij de 6⭐klantreis.

TROUWE KLANTEN

81% van de tevreden klanten graag komt terug na een positieve ervaring.

BLIJ TEAM

Klanten blij maken geeft nog meer voldoening, trots en werkplezier.

ZIJ HEBBEN AL EEN SUCCESVOLLE KLANTREIS

Ook nog meer tevreden klanten, omzet en werkplezier?