STERK MERK. JUISTE DOELGROEP. MEER BLIJE KLANTEN.

Word een ijzersterk merk in 3 dagen.

IK WIL CONTACT

Bewezen succesvol bij meer dan 50 top ondernemers.

Bas Kamst

eigenaar Kamst Mode

Zin om aan de slag te gaan

"Ze maken hun naam waar! Het team bestaat namelijk uit echte Blijmakers die het verschil maken voor hun opdrachtgevers. Door hun puurheid en aanstekelijke vrolijkheid krijg je automatisch zin om met je bedrijf aan de slag te gaan. Ze hebben veel voor ons betekend en zijn mede door de Business Blijmakers professioneel enorm gegroeid 😁"

Inez Lückman

eigenaar Lückman Mode

Eindelijk rust in mijn hoofd.

"Ik heb eindelijk rust in mijn hoofd. Dankzij ons merkkompas kunnen we ons nog beter onderscheiden en onze klanten nog beter bedienen. We hebben nu een heldere stip op de horizon, het beste team, de leukste klanten en een goede grip op onze omzet.

Leonie Rump,

CEO KIJCK. makelaars

Ongelooflijk, wat een impact!

Ongelooflijk, wat een impact heeft onze samenwerking! Ons team werkt nog beter samen, vinden hun werk nog leuker en zorgen direct voor nog meer (blije) klanten. Bovenal weten we nu precies hoe we onze droomklanten moeten aantrekken. Zo kunnen we lekker door groeien. Namens ons allemaal, dank je wel!"

Marcelle van Ginkel

eigenaar Ginkel Bemmelen Makelaars

We zien onze bedrijven nu al groeien.

“Ik vind het bijna erg om toe te geven, maar jullie methode is veel leuker, praktischer en waardevoller, dan mijn Nyenrode Business programma. Dankzij onze samenwerking zien we onze bedrijven nu al groeien.”

Noortje van der Looy

eigenaar Kapper van der Looy

We gaan als een speer!

Wat zijn wij blij met de Business Blijmakers. Zij hebben ons laten zien waar onze business nu écht om draait. Nu we weten wie we zijn en wat ons doel is, staan alle neuzen dezelfde kant op en gaan we als een speer! Ik ga elke dag fluitend naar mijn bedrijf. Bedankt voor jullie begeleiding!"

Ramon Bakker

oprichter De Dakvergroeners

We zagen direct resultaat.

"We voelden wel dat we anders zijn, maar communiceerden dat lang niet duidelijk genoeg. Toen heb ik de Business Blijmakers gebeld, om ons te begeleiden met onze merkidentiteit en de groei. Na het eerste kwartaal zagen we direct resultaat."

Remy de Jong

eigenaar De Jong Reclame

Onlangs een geslaagde kick-off gehad van onze merkidentiteit. Het doel van onze samenwerking is zorgen dat ons merkkompas bij iedereen binnen het bedrijf eigen wordt. Iedereen was positief over de kick-off en onze 2 LEUK-makers zijn direct aan de slag gegaan met de actiepunten. Het komende jaar hebben we elk kwartaal een workshop om onze missie en merkwaardes te activeren. Hoe zetten we deze in om het LEUKste signbedrijf te zijn en blijven? Wij bevelen de Business Blijmakers van harte aan.

In 3 dagen een ijzersterke merkidentiteit

Een sterk merk worden in 3 dagen! Val op, spreek de juiste doelgroep aan en maak van klanten enthousiaste fans die 8 tot 9x gratis reclame maken. In 3 dagen leggen we samen jullie merk-DNA vast, van missie en visie, jullie Unique Selling Points tot een succesvolle klantreis.

We creëren dé tool voor succesvolle salesteams. Jullie Masterplan tot een sterk merk is simpel en praktisch, zodat er elke dag mee gewerkt wordt.

Onze unieke methode is een gamechanger, waarmee je zorgt voor nog meer blije, trouwe klanten, meer werkplezier én structurele groei.

OVER DE BUSINESS BLIJMAKERS WIJ WILLEN EEN IJZERSTERK MERK

Jullie merk ijzersterk in 3 dagen:

1. Het merkkompas

Tijdens de eerste stap, de eerste workshop, ontrafelen we het unieke DNA van jullie bedrijf. We bepalen jullie visie, missie en maximaal 4 merkwaardes. Jullie merkidentiteit komt in het merkkompas.

Bij onze opdrachtgevers vind je het merkkompas overal. Aan de muur, in de kantine, als screensaver op de computers en telefoon en zelfs op de toiletten. Ze zorgen dat de teams continu herinnert worden aan waarom ze doen wat ze doen én hoe ze het doen; jullie merkwaardes.

Jullie merkkompas is de basis van jullie merkidentiteit en strategie.

2. De doelgroep + unique selling points

Hoe kun je van klanten fans maken, als je niet precies weet waar jullie doelgroep écht behoefte aan heeft?

Tijdens deze tweede stap gaan we, met behulp van het Value Proposition Model, op zoek naar de échte behoeftes, angsten en verlangens van jullie ideale klant, de doelgroep.

Daarna bepalen we jullie Unique Selling Points. Met welke pijnverlichters en/of blijmakers kunnen jullie jullie klanten écht blij maken en hun verwachting overtreffen?

We sluiten af met jullie emotionele klantbelofte, waarmee je de doelgroep recht in het hart raakt.

3. De klantreis

Tijdens de derde stap zetten we jullie sales-strategie op papier. Hoe ziet de ultieme klantbeleving er uit? Hoe converteren jullie leads naar klanten en hoe overtreffen jullie de verwachting van elke klant? We creëren de 6⭐klantreis.

De resultaten:

  • Elke lead wordt een klant (maximale conversie)
  • Verhogen gemiddelde orderwaarde (besteding omhoog)
  • Klanten worden FANS! (klantretentie, bezoekfrequentie én meer klanten)
  • Structureel meer omzet, meer klanten én meer plezier.

De klantreis bestaat uit 4 Moments of Truth. Per Moment of Truth bepalen we de doelstelling en de 3 'spelregels' om de doelstelling te realiseren.

Onze klantreis zorgt voor een onderscheidende klantbeleving en is dé tool voor succesvolle salesteams.

4. De  kick-off

Jullie zijn een ijzersterk merk. Op papier. Jullie merkkompas – visie, missie en waarden – is helder, de doelgroep en unique selling points zijn scherp en jullie creëren de ultieme klantbeleving met de 6⭐ klantreis. Nu is het tijd voor de laatste, belangrijkste stap: de kick-off.

Tijdens deze leuke, inspirerende bijeenkomst maken we jullie teams enthousiast en zorgen we dat ze jullie merkidentiteit in de praktijk brengen. Ze herkennen de ideale klant, bieden de ultieme klantbeleving en verzilveren elke kans. Zo maken jullie van van elke lead een klant en van elke klant een fan voor het leven.

De kick-off maakt het verschil.

Wat als je geen ijzersterk merk bent?

Zonder een duidelijke positionering en sterke merkidentiteit blijven jullie:

  • De verkeerde doelgroep(en) aantrekken
  • Veel omzet mislopen door een niet-loyale klantenkring
  • Onnodige kosten maken om steeds nieuwe klanten te werven

Met al die concurrentie en stijgende kosten, is het toch cruciaal om juist nu te investeren in een groeiende, loyale klantenkring? Met een sterk merk win je het hart van nog meer klanten.

Medewerkers worden merkambassadeurs.Klanten worden FANS.

Wat kost een sterke merkidentiteit?

Stel je voor dat je altijd de juiste doelgroepen aanspreekt en je team met plezier een trouwe klantenkring opbouwt die gratis reclame maakt. Dat is precies wat een sterk merk doet.

Creëer in 3 dagen een merkidentiteit die opvalt, klanten bindt en voor structureel meer omzet zorgt.

De investering in jullie eigen sterke merk start vanaf 10.000. We verzorgen 3 workshops van een dag en een kick-off bij jullie op locatie. De output is jullie strategische Masterplan op 3 A4-tjes. Praktisch. Resultaatgericht. Bewezen succesvol.


Zijn jullie klaar om jullie bedrijf te transformeren naar een ijzersterk merk?

WIE ZIJN DE BUSINESS BLIJMAKERS

YES! WE ZIJN ER KLAAR VOOR
Een sterk merk, de juiste doelgroep en meer blije klanten!

Verhoog de merkloyaliteit

MEER KLANTEN

Enthousiaste fans maken 8-9x reclame en zorgen gratis voor nog meer klanten.

DE BESTE TEAMS

Teams werken goed samen, de toppers blijven en de beste sollicitanten.

TROUWE KLANTEN

Merkambassadeurs zijn loyale klanten. 81% van de tevreden klanten komt terug.

GROEI

Tot wel 28% meer omzet, dankzij meer klanten en hogere bestedingen.


ZIJ HEBBEN AL EEN ONDERSCHEIDENDE MERKIDENTITEIT

Ook een sterk merk, de juiste doelgroep en nog meer blije klanten?

CONTACT OVER HET LOVE BRAND LAB

Groei dankzij een duidelijke merkidentiteit


We zagen direct resultaat.

"We voelden wel dat we anders zijn, maar communiceerden dat lang niet duidelijk genoeg. Toen heb ik de Business Blijmakers gebeld, om ons te begeleiden met onze merkidentiteit en de groei. Na het eerste kwartaal zagen we direct resultaat."

Ramon Bakker, oprichter De Dakvergroeners

Ongelooflijk, wat een impact!

"Ongelooflijk, wat een impact heeft ons merkkompas! Ons team werkt nog beter samen, vinden hun werk nog leuker en zorgen direct voor nog meer (blije) klanten. Bovenal weten we nu precies hoe we onze droomklanten moeten aantrekken. Zo kunnen we lekker door groeien. Namens ons allemaal, dank je wel!"

Leonie Rump, CEO KIJCK. makelaars

Eindelijk rust in mijn hoofd.

"Ik heb eindelijk rust in mijn hoofd. Dankzij ons merkkompas kunnen we ons nog beter onderscheiden en onze klanten nog beter bedienen. We hebben nu een heldere stip op de horizon, het beste team, de leukste klanten en een goede grip op onze omzet.

Inez Lückman, eigenaar Lückman Mode

Ook impact maken met jullie sterke merk?


Dankzij ons Love Brand gegroeid

"Ze maken hun naam waar! Het team bestaat namelijk uit echte Blijmakers die het verschil maken voor hun opdrachtgevers. Door hun puurheid en aanstekelijke vrolijkheid krijg je automatisch zin om met je bedrijf aan de slag te gaan. Ze hebben veel voor ons betekend en zijn dankzij ons Love Brand enorm gegroeid 😁"

Bas Kamst, eigenaar Kamst Mode

We zien onze bedrijven nu al groeien.

“Ik vind het bijna erg om toe te geven, maar jouw Love Brand Lab is veel leuker, praktischer en waardevoller, dan mijn Nyenrode Business programma. Dankzij onze samenwerking zien we onze bedrijven nu al groeien.”

Marcelle van Ginkel, eigenaar Ginkel Bemmelen Makelaars

We gaan als een speer!

Wat zijn wij blij met de Business Blijmakers. Zij hebben ons laten zien waar onze business nu écht om draait. Nu we weten wie we zijn en wat ons doel is, staan alle neuzen dezelfde kant op en gaan we als een speer! Ik ga elke dag fluitend naar mijn bedrijf. Bedankt voor jullie begeleiding!"

Noortje van der Looy, eigenaar Kapper van der Looy

"Onlangs een geslaagde kick-off gehad van onze merkidentiteit. Het doel van onze samenwerking is zorgen dat ons merkkompas bij iedereen binnen het bedrijf eigen wordt.

Iedereen was positief over de kick-off en onze 2 LEUK-makers zijn direct aan de slag gegaan met de actiepunten.
Het komende jaar hebben we elk kwartaal een workshop om onze missie en merkwaardes te activeren. Hoe zetten we deze in om het LEUKste signbedrijf te zijn en blijven? Wij bevelen de Business Blijmakers van harte aan."

Remy de Jong, eigenaar De Jong Reclame